Co nowego czeka nas w branży MICE w 2019r?

Rozpoczynamy nowy rok od przyjrzenia się trendom w wyjazdach Incentive. Co nowego nas czeka w 2019?
1. ZDROWIE. Wyjazdy Incentive w ostatnim okresie skupiły się w znacznej mierze na obiektach oferujących relaks, odpoczynek, poprawę zdrowia fizycznego i psychicznego. Dlatego tak chętnie wybierano obiekty posiadające w swojej ofercie zabiegi SPA, zajęcia sportowe czy ofertę zdrowych posiłków. To odpowiedź na współczesne standardy pracy i życia w nadmiernej ekspozycji na stres. Wyjazdy Incentive mają tym samym za zadanie pomóc znaleźć spokój ducha, odnaleźć chwilę dla wsłuchanie się w swoje potrzeby oraz zregenerować się do dalszych działań.
2. NOWE TECHNOLOGIE. Branża eventowa prześciga się w tworzeniu coraz bardziej inteligentnych systemów do obsługi wydarzeń. Budowane są specjalne aplikacje mobilne pozwalające na spersonalizowany dobór danych. Każdy gość może skorzystać z platformy informacyjnej, wizualizacje 3D wkraczają na prezentacje, VR i AR (virtual reality oraz augmented reality- rzeczystość rozszerzona) wkraczają do naszego otoczenia aby pokazać jeszcze szerzej produkt czy markę. Do komunikacji wykorzystywane są chatbots’y zamiast klasycznych punktów informacyjnych a Radio Frequency Identification (RFID) pozwala w łatwy sposób zaimportować dane na Twojego badga i zebrać listę potrzebnych Ci kontaktów- zwykle w połączeniu ze wspomnianymi dedykowanymi i spersonalizowanymi aplikacjami.
3. NOWE DESTYNACJE. Ostatnie dwa lata na rynku wyjazdowym widać wyraźne zmiany w doborze destynacji. Przecieranie nowych szlaków i poszukiwanie nowych kierunków wyjazdowych to odpowiedź na oczekiwania zamawiających. Nikt nie chce być mainsteamowy a goście i klienci oczekują odkrywania przed nimi miejsc, w których nigdy wcześniej nie byli, a najlepiej destynacji o których nigdy wcześniej nie myśleli lub nie słyszeli, no i najważniejsze aby destynacja nie była jeszcze wykorzystana przez konkurencję! Kluczowe staje się prześcignięcie rywali w pomyśle. Coraz chętniej wybierane są takie kierunki jak Islandia, Kolumbia czy Europa Wschodnia.
4. DOŚWIADCZANIE. Główny motyw najbliższych eventowych wydarzeń będzie się skupiał wokół tworzenia niezapomnianego doświadczenia dla uczestnika. Pokolenie millenistów zaczyna dyktować zasady na rynku. Dla tej grupy najbardziej oczekiwanym produktem są niezapomniane i unikalne przeżycia – dlatego musimy być przygotowani na nieznany dotychczas pęd do tworzenia ciągle nowych i bardziej angażujących pomysłów.
5. BUDOWANIE RELACJI. Współczesne relacje pomiędzy producentem a klientem zupełnie zmieniają swoje podstawy. Młode pokolenie nabywców oczekuje budowania wzajemnie korzystnych relacji poprzez dostarczanie produktów, które mają zaspokoić potrzeby i przynieść korzyści nie tylko sprzedawcy, ale i finalnemu użytkownikowi produktu. Widoczne działania zmierzają w kierunku ściślejszej relacji z klientami, np. poprzez budowanie platformy wiedzy czy możliwości wpływania na jakość i rozbudowę produktu poprzez zgłaszanie własnych pomysłów i uwag.
6. PERSONALIZACJA. Wykracza ze sfery życia prywatnego do życia zawodowego. Klienci nie chcą korzystać z identycznych usług jak wszyscy pozostali uczestnicy. Chcą decydować o sobie i swoim czasie. Chcą unikać tłumów i standardowych wyborów na rzecz indywidualnie dopasowanej usługi spełniającej oczekiwania wąskiej grupy lub jednostki. Zadanie nie zawsze jest proste ale satysfakcja klienta będzie nieoceniona.

Nowy rok zapowiada się pracowicie i ciekawie. Naszym zadaniem będzie połączenie wszystkich powyższych elementów i sprostanie wszystkim pojawiającym się nowym oczekiwaniom rynku. Nie możemy się już doczekać dokąd zabierze nas i naszych Klientów najbliższy rok!

Copyright by Arleta Rudnicka ©optimized-aoy7-768x458

UEFA Champions League na 2019 zapowiada się niesamowicie!

Losowanie Ligi Mistrzów za nami!
Czekają nas niesamowicie emocjonujące spotkania! A Wy, który z tych meczów chcielibyście zobaczyć na żywo?

Liverpool – Bayern Monachium
Atletico Madryt – Juventus Turyn
Manchester United – Paris Saint-Germain 
Tottenham Hotspur – Borussia Dortmund
Olympique Lyon – FC Barcelona
AS Roma – FC Porto
Ajax Amsterdam – Real Madryt
Schalke 04 Gelsenkirchen – Manchester City

Wyjedź z pracownikami i klientami na jeden z najlepszych wyjazdów motywacyjnych! Przeżyj niezapomniane emocje na najwyższym poziomie i zobacz, co znaczy „drużyna” , „praca zespołowa”, „zaangażowanie” i „strategia działania”!

Liga Mistrzów

TOP 5 destynacji incentive (według Sports Events)!

Nr 2. Hiszpania. Hiszpanie to chyba najbardziej temperamentny naród Europy. Ich sposób bycia, gwar, muzyka, sztuka wskazują, że wszystkie emocje są uwalniane na zewnątrz i to na nich bazują ludzkie relacje. I może właśnie dlatego Hiszpanie tak bardzo uwielbiają sport, który pochłania ich bez reszty. Wśród nietypowych a czasem niebezpiecznych sportów spotkać można corridę czy ucieczkę przed bykami. Niesamowicie popularne są też bossaball (wymyślony w Hiszpanii), kolarstwo (z najsłynniejszym kolarzem i propagatorem jazdy na rowerze Miguelem Indurianem) oraz tenis (z niesamowitym Rafaelem Nadalem). Nie można zapomnieć o sportach motorowych- WRC i F1 to hiszpańska pasja, w której wyrośli najlepsi kierowcy świata, jak Fernando Alonso. Jednak niezaprzeczalnie największą miłością Hiszpanów cieszy się piłka nożna, która ma swój niepowtarzalny styl i rytm, a grający tu piłkarze mają w sobie coś z akrobatów-tancerzy. Madrycki stadion Santiago Bernabeu i barcelońskie Camp Nou to najważniejsze obiekty sportowe kraju, które dla fanów piłki nożnej są jak obowiązkowe do odwiedzenia świątynie kultu. Każdy mecz to wielkie święto, celebrowane nie tylko na stadionie ale w każdym barze, mieszkaniu czy na podwórku, niezależnie od wieku, klasy społecznej czy nawet drużyny, której się kibicuje. Stadion wrze od emocjonalnego dopingu i niecierpliwego oczekiwania na grę. Piłkarze porywają tłumy swoimi finezyjnymi zagraniami a najważniejsi sportowcy wzbudzają lawinę okrzyków i braw. Ten niesamowity spektakl przyprawia o gęsią skórkę a otaczająca euforia wciąga jak bez reszty. Feta po meczu przenosi się na ulice i trwa niekiedy do białego rana. Czasem nie ważny jest wynik meczu- ważne, że wszyscy mogli się spotkać, wspólnie przeżyć te chwile i doskonale się bawić. Zabytkowe ulice i place zamieniają się w ogromną przestrzeń do wspólnej fiesty. Wino, tapasy, gwar, tańce i śpiew- wszystko w przyjaznej atmosferze i z południową otwartością, ale żeby to poczuć w pełni trzeba to przeżyć na własnej skórze..

TOP 5 destynacji incentive (według Sports Events)!

Nr 3. Francja. Kraj posiadający od zawsze dwa zupełnie odmienne oblicza. Delikatne i spokojne: pełne wspaniałych pałaców, niesamowitych ogrodów, sztuki i artystów; oraz brutalne: prowadzące wojny i podboje, pełne niepokojów i wewnętrznych problemów. Te dwa oblicza tworzą miejsce, gdzie pasja i emocje są podstawą funkcjonowania kosmopolitycznego społeczeństwa. Cudowną architekturę oraz klimat francuskich miast najprzyjemniej chłonie się obserwując otoczenie z małej kawiarenki. Choć dzisiejszy świat pędzi w oszałamiającym tempie, we Francji czas płynie wolniej, czuć ducha przeszłości, jakąś nostalgię i nutę zadumy. Czy to w dużych miastach czy na prowincji całymi dniami można spacerować i podziwiać piękno otoczenia, a ciekawe zakątki i obiekty spotka się na każdym kroku. Gdy jednak zapragniemy zwiększyć tempo, podnieść adrenalinę i przeżyć emocje na na niesamowitym poziomie nie zabraknie nam możliwości. Piłkarskie rozgrywki Ligue 1 to najważniejsze wydarzenie sportowe w kraju. Uwielbiane i tryumfujące od lat Paris Saint-Germain, As Monaco, Olympique Lyon czy Marsylia- wszyscy walczą do utraty tchu a kibice podsycają atmosferę swoim dopingiem. Nie sposób nie wpaść w wir dopingu i nie dać się ponieść szaleństwu. Takie wydarzenia uzależniają i sprawiają, że na długo zostają w naszej pamięci.FR

Niezapomniane wyjazdy firmowe

Jeśli w firmie wszyscy się lubią, od razu lepiej się w niej pracuje! Co prawda nie wszystkie charaktery są ze sobą zgodne, więc nigdy nie wiadomo kto komu przypadnie do gustu, jednak lepsze poznanie się wzajemnie i przeżycie czegoś ciekawego może pomóc scalić zespół, który później będzie szybciej i skuteczniej pracował nad powierzonymi projektami. Continue reading “Niezapomniane wyjazdy firmowe” »

TOP 5 destynacji incentive (według Sports Events)

Nr 4. Niemcy. Nasi sąsiedzi mogą pochwalić się bardzo korzystnymi warunkami dla wyjazdów incentive. Niewielka odległość pozwala na ograniczenie kosztów podróży przez wykorzystanie transportu autokarowego. Standard zakwaterowania, jak i wszelkie usługi dodatkowe są na bardzo wysokim poziomie.

Continue reading “TOP 5 destynacji incentive (według Sports Events)” »

TOP 5 destynacji incentive (według Sports Events)!

Startujemy z nowym cyklem: TOP 5 destynacji incenvtive (według SportsEvents). Co tydzień będziemy dodawać nowy artykuł o rekomendowanych przez nas kierunkach! No to zaczynamy odliczanie! Continue reading “TOP 5 destynacji incentive (według Sports Events)!” »

katka-01

Niesamowity Mundial w Rosji!

Wielkimi krokami zbliżają się XXI Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Tym razem gospodarzem wydarzenia będzie Rosja. Takiego Mundialu jeszcze nie było! Pierwszy raz rozgrywki zawitają do kraju Europy Wschodniej, również po raz pierwszy gospodarzem jest kraj transkontynentalny. Continue reading “Niesamowity Mundial w Rosji!” »

Dubaj – nowy popularny kierunek wyjazdów incentive

Wyjazdy incentive to świetny sposób na zadbanie o dobre samopoczucie pracowników w swojej firmie. Widzą oni wówczas, że ich pracodawca docenia ich wysiłki w pracy i potrafi odpowiednio je nagrodzić. Jeśli ktoś chce zrobić dla swoich pracowników coś faktycznie dobrego, powinien postarać się o zorganizowanie wyjazdu do ciekawego miejsca – tak, aby było to przeżycie na długo zapadające w pamięci.

Continue reading “Dubaj – nowy popularny kierunek wyjazdów incentive” »