Trendy w incentive travel

Wyjazdy incentive powinny być zorganizowane w taki sposób, aby pracownicy poczuli się wyjątkowo. Coraz częściej to nie destynacja decyduje o tym, że wyjazd jest atrakcyjny, ale emocje, których uczestnicy mogą doświadczyć podczas takiego wyjazdu. Obecnie większą uwagę przywiązuje się do programu wyjazdu oraz do tego, aby dostarczył uczestnikom jak najwięcej pozytywnych emocji. Wybór kierunku najczęściej uzależniony jest od budżetu i czasu jaki możemy poświęcić na wyjazd, a pozostałe czynniki to kwestia odpowiedniego planu i kreatywności organizatorów.

Wyjazd incentive ma służyć przyjemności, ale też nieść ze sobą wartości dodane. Stąd
wiele firm organizuje wyjazdy, które skupiają się wokół jakiegoś tematu przewodniego.
Przykładem wyjazdów skupiających się wokół jednego tematu mogą być wyjazdy
organizowane przez Sports Events: Barcelona śladami Gaudiego czy Kenia śladami
Hemingwaya. Bardzo modne ostatnio też są wyjazdy kulinarne, pozwalające
zapoznać się uczestnikom incentive z lokalną kuchnią odwiedzanych krajów.
Przy organizacji wyjazdów tematycznych istotna jest komunikacja, która poprzedza wyjazd,
pobudzając wyobraźnię i wprowadzając uczestników w odpowiednią atmosferę wyjazdu.

Wyjazdy incentive nastawione są na przeżycia, wyjątkowe doświadczenia i wspólne
dzielenie się pasją. Wyjazd do Barcelony będzie o wiele bardziej efektywny, kiedy grupa
będzie mogła wspólnie uczestniczyć w meczu jednej z najlepszych drużyn świata na
stadionie Camp Nou. Zwiedzanie miasta stanie się ciekawsze jeśli zostanie
zorganizowane w formie ciekawej i zaskakującej gry miejskiej z elementami rywalizacji.
Zwykła kolacja w restauracji może zostać urozmaicona przez obecność znanego szefa
kuchni, który poprowadzi krótkie warsztaty kulinarne albo zaprezentuje swoje umiejętności podczas krótkiego pokazu.