TOP 5 destynacji incentive (według Sports Events)

Nr 4. Niemcy. Nasi sąsiedzi mogą pochwalić się bardzo korzystnymi warunkami dla wyjazdów incentive. Niewielka odległość pozwala na ograniczenie kosztów podróży przez wykorzystanie transportu autokarowego. Standard zakwaterowania, jak i wszelkie usługi dodatkowe są na bardzo wysokim poziomie. Zróżnicowany teren, ciekawe obiekty historyczne oraz niesamowite wydarzenia sportowe, przyciągają co roku tłumy turystów. Najważniejsze wydarzenie dla Niemców to piłkarskie rozgrywki Bundesligi, w której możemy zobaczyć topowych zawodników polskiego pochodzenia. Na mecze Borussi Dortmund czy Bayernu Monachium zjeżdżają się kibice z całego świata, a walka o najlepsze bilety trwa do ostatniej chwili. Polscy fani chętnie wspierają z trybun swoich rodaków: Roberta Lewandowskiego, Łukasza Piszczka czy Kubę Błaszczykowskiego i celebrują piłkarskie wydarzenia z wielką pasją. Jednego można być pewnym – niemiecka liga gwarantuje sportowe emocje na najwyższym poziomie. Sam kraj ma do zaoferowania znacznie więcej: wspaniałe obiekty historyczne, malownicze krajobrazy, ciekawą kulturę i tradycje oraz kuchnię idealną dla miłośników solidnego jedzenia: golonki, sznycle, wursty, ziemniaki…a do tego trunki z lokalnych browarów. Oto idealny sposób na zwieńczenie dnia pełnego wrażeń!zamek-jesien-bawaria

TOP 5 destynacji incentive (według Sports Events)!

Startujemy z nowym cyklem: TOP 5 destynacji incenvtive (według SportsEvents). Co tydzień będziemy dodawać nowy artykuł o rekomendowanych przez nas kierunkach! No to zaczynamy odliczanie!

Nr 5. Wielka Brytania!
Monarchia władająca znaczącą powierzchnią globu – w dużej mierze symbolicznie, jednak duma z tej władzy jest głęboko zakorzeniona w Brytyjczykach. Można wręcz rzec, że duma to drugie imię Brytyjczyków. Ich poczucie wyższości objawia się na każdym kroku- cały ich świat i reguły znacząco różnią się od tych kontynentalnych, choć nasza geograficzna odległość wskazywałaby na dużo silniejsze wpływy. Po pierwsze Brytyjczycy nie utożsamiają się z Europą – w ich mniemaniu Europa kończy się na Kanale Angielskim (znanym powszechnie na stałym lądzie jako Kanał La Manche). Wszystko powyżej to Brytania, i to nie byle jaka, bo Wielka Brytania! Jeździ się tu po lewej stronie, na śniadania jada fasolę i smażone tłuste potrawy, piwo pija się na pintach- wyłącznie typu ale, odległości mierzy w milach i stopach, wodę leje się z dwóch kranów, mając zawsze trudny wybór pomiędzy wrzątkiem lub lodowatą wodą oraz płaci się dziwną walutą, której monety nie przewidują zapisu liczbowego a na banknotach widnieje od 66 lat jedna jedyna postać… Słowo obywatel na tym terenie nie obowiązuje- wszyscy są podanymi jej Królewskiej Mości i są z tego powodu bardzo dumni. A to dopiero początek czekających nas niespodzianek. Brytyjczycy mają 3 szaleństwa:
-królewską rodzinę, która jest osobliwością na skalę światową i jedną z najważniejszych „atrakcji turystycznych” tego kraju,
-brytyjskość samą w sobie, która jest dla narodu wartością najwyższą oraz
-piłkę nożną- która według Brytyjczyków narodziła się właśnie na wyspach i jest ich narodowym dobrem.
Faktem jest, że wzmianki o tej grze pochodzą z epoki średniowiecza, a już w XIX w. „football” (oddzielony od rugby) został wprowadzony w grafik zajęć państwowych uczelni. W ten sposób rozpoczęła się historia pierwszych klubów piłkarskich i regularnych zawodów, w tym zawodów o puchar Anglii- najstarszych piłkarskich rozgrywek na świecie! Obecnie Premier League uważana jest za najlepszą ligę piłkarską, a każdy kibic marzy, żeby choć raz zagościć na trybunach stadionu Wembley. Do niedawna mecze piłkarskie na wyspach były rzadkim momentem, gdy Brytyjczycy pokazywali swoją skrywaną za powściągliwością i flegmatyzmem twarz- oblicze wojownika walczącego w imię swojej drużyny, nie liczącego się z konsekwencjami i dążącego wyłącznie do ostatecznego zwycięstwa bez względu na koszty. Krwawe i brutalne bójki po meczach zostały zlikwidowane, rzadkie starcia kiboli nie niepokoją już zwykłych kibiców, a mecze są wyłącznie sportowym przeżyciem, którego trzeba doznać na własnej skórze, żeby zrozumieć ten stan.
Poza niesamowitą miłością do piłki nożnej Brytyjczycy uwielbiają inne sporty: rugby, tenis, badminton, polo, jeździectwo, wyścigi konne, biegi hartów oraz myślistwo. To sporty prawie tak stare jak monarchia. Większość z nich narodziła się na wyspach. I tak jak monarchia nieustannie trwają i kontynuują swoją wielowiekową tradycję wśród tej dumnej społeczności.London

katka-01

Niesamowity Mundial w Rosji!

Wielkimi krokami zbliżają się XXI Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej. Tym razem gospodarzem wydarzenia będzie Rosja. Takiego Mundialu jeszcze nie było! Pierwszy raz rozgrywki zawitają do kraju Europy Wschodniej, również po raz pierwszy gospodarzem jest kraj transkontynentalny. Continue reading “Niesamowity Mundial w Rosji!” »

Dubaj – nowy popularny kierunek wyjazdów incentive

Wyjazdy incentive to świetny sposób na zadbanie o dobre samopoczucie pracowników w swojej firmie. Widzą oni wówczas, że ich pracodawca docenia ich wysiłki w pracy i potrafi odpowiednio je nagrodzić. Jeśli ktoś chce zrobić dla swoich pracowników coś faktycznie dobrego, powinien postarać się o zorganizowanie wyjazdu do ciekawego miejsca – tak, aby było to przeżycie na długo zapadające w pamięci.

Continue reading “Dubaj – nowy popularny kierunek wyjazdów incentive” »

Wyjazd Incentive na Karaiby

Organizacja rejsu wycieczkowego dla firmy to innowacyjny i dość nietypowy pomysł na wyjazd incentive. Z jednej strony uczestnicy mają możliwość skorzystania podczas takiego rejsu z atrakcji znajdujących się na pokładzie statku wycieczkowego, a z drugiej podziwiania pięknych widoków czy wylegiwania się na karaibskich plażach. Na statkach wycieczkowych istnieje również możliwość szkolenia czy przeprowadzenia integracji dla pracowników.

Continue reading “Wyjazd Incentive na Karaiby” »

Trendy w incentive travel

Wyjazdy incentive powinny być zorganizowane w taki sposób, aby pracownicy poczuli się wyjątkowo. Coraz częściej to nie destynacja decyduje o tym, że wyjazd jest atrakcyjny, ale emocje, których uczestnicy mogą doświadczyć podczas takiego wyjazdu. Obecnie większą uwagę przywiązuje się do programu wyjazdu oraz do tego, aby dostarczył uczestnikom jak najwięcej pozytywnych emocji. Wybór kierunku najczęściej uzależniony jest od budżetu i czasu jaki możemy poświęcić na wyjazd, a pozostałe czynniki to kwestia odpowiedniego planu i kreatywności organizatorów.

Continue reading “Trendy w incentive travel” »

Mecze Barcelony – na żywo czy w TV?

FC Barcelona to klub znany chyba pod każdą szerokością geograficzną. Szacuje się,
że kibicuje mu aż 340 milionów ludzi na całym świecie. To tyle ile zamieszkuje ponad połowę Europy. Niewielu z nich ma jednak okazje zobaczyć swój ukochany klub na żywo.

Continue reading “Mecze Barcelony – na żywo czy w TV?” »

Czy warto organizować wyjazd incentive zimą?

Wyjazdy firmowe motywacyjne i integracyjne najczęściej organizowane są wiosną lub jesienią. Lato jest wykluczone ze względu na sezon urlopowy, wysokie ceny z tym związane oraz brak dostępności biletów lotniczych na niektórych połączeniach.

Continue reading “Czy warto organizować wyjazd incentive zimą?” »

Wyjazd na narty – 5 polskich kurortów narciarskich

Wyjazdy firmowe na narty bardzo często wiążą się z organizacją zagranicznego wyjazdu, który pochłania sporo czasu, a także budżetu. Dlatego przy ograniczonym budżecie oraz krótkim terminie można rozważyć destynacje, które są zdecydowanie bliższe i również pozwolą na realizację założonych celów.

Continue reading “Wyjazd na narty – 5 polskich kurortów narciarskich” »